trešdiena, 2011. gada 2. marts

šarlotei par prieku.



labvakar. šis ieraksts veltīts tam, ko Šarlote no manis cenšas jau kādu laiciņu izdabūt - viņas meme. (es nezinu, kā tas ir latviski, bet nu jūs sapratīsiet, kad parullēsiet uz leju)
un es to darīšu latviski. jo latviski tomēr ir mazlietiņ tuvāk sirdij. vai ne?

[ā, pasaulē nekas jauns un interesants nenotiek, vien jāpiebilst, ka man te visādas jaunas pazīšanās, kas dienu padara mazlietiņ košāku, un arī to, ka darba daudzums ir riebīga, riebīga lieta. tāda, kas liek sašļukt.]

aiziet.

1. sešas svarīgas lietas.

mati un rokas. tavējie. un tā diena kopumā. jā.


rotas un smaržas. ak jāāā, tur tajā pudelītē ir šķidrā šarlote iekšā.

dzeja. šie trīs mani superfavorīti.

londona. un šis ir londonas simbols. truefuckinglove.


2. mīļākā bilde ar sevi.

te man ir astoņpadsmit un es esmu visai smieklīga. ne? jā.

3. tavs mobilais telefons.

LG kāds-tur-nezinu, bet ļoti mīļš, jo to man uzdāvināja. uz ziemassvētkiem.

4. tava galda lampa.

kaut kāda ļevā. no maksimas laikam. bet uzticama!


5. mīļākā nagu laka.
sarkana. koša. žēl, ka tik maziņa.



6. rota, ko nēsāju katru dienu. man tādas nav. tāpēc skip, un uz nākamo jautājumu.


7. kosmētika, bez kuras tu nespēj atstāt mājas.
te nu tā ir. vienmēr līdzi! vājprāts, izskatās, ka es šausmīgi krāsojos. bet tā nemaz nav. tikai drusciņ.



8. grāmata, kas šobrīd tiek lasīta.
cik nu es to lasu.. bet iesākta ir, dažreiz piesēžos pie tās, bet ne vienmēr nosēžu ilgi.



9. tavs dzīvnieciņš.
iepazīstieties - Pluka. ar visām no tā izrietošajām sekām. kakā tikai uz vienas flīzītes. un taisa nepatikšanas.



10. tava guļamistaba.
jā, virs gultas ir pleķis. es intensīvi guļu, hihi. un sienas ir tādā slimnīcu zaļā krāsā, vakara gaismā grūti saskatīt. un viss piekrāmēts. tā lūk.



11. tavas kurpes.
šeit nav visas - man gluži vienkārši bija slinkums. un arī pa vienai. jo negirbējās pēc tam visu to stiept atpakaļ. neviena no tām nav ideālā stāvoklī, visas vilktas un mīlētas. un arī tagad tiek vilktas un mīlētas.



12. priekšmets tavā mīļākajā krāsā.
tā ir kleita. mana mīļākā kleita un manā mīļākajā krāsā. ko vēl lai sirds vēlas?



13. kaut kas, kas tev sevī patīk. fiziski.
kājas. sena bilde, bet kājas man vēl arvien patīk. nu, tas ir, brīžos, kad man galvā nav kaut kādu absolūtu muļķību.


dibens un mugura. bilde arī sena, bet tās vietas man patīk joprojām. un nav nemaz tik sliktas, vai ne?



14. tavas somas saturs.
tas man būs līdzi rītdien. vēlaties zināt, kas tas viss ir? tātad, no kriesās puses. kosmētikas maciņš, mežģīņu cimdi no omes atvilktnes, cepure, maciņš ar džoniju depu, plānotājs, aipods, atslēgas, briļļu maks, maks, telefona lādētājs, penālis, ideju blociņš un mācību pieraksti. un maisiņš. jautājumi?



15. tavs rokraksts.
te nu viņš ir. nekāds, patiesībā. man gribētos tādu skaistu, mazliet pat kaligrāfisku. ar apaļiem burtiem un vijīgām "j" kājiņām. bet es rakstu šādi. vismaz var salasīt.



16. sienu rotājumi.
siena divi. ar Gunitas bildi, trim dzejoļiem un placebo.


siena viens. kā tik tur nav!



17. tava soma. vai somiņa?
šī ir tāda tieši, par kādu es sapņoju, un man bija milzu prieciņš, kad es tādu dabūju. jesjesjes!



18. bilde ar tavu datoru.
tā. te nu ir mana bāzes vieta mājās. smieklīgi. par kvalitāti atvainojos, zibspuldze visu izkropļotu vēl vairāk. bet jā. portatīvā datora man nav.


un vēl nobeigumā - vat iz dis, ic krokuss!
[nezinātājiem - tas ir mans ikgadējais bloga ieraksts, pavasari gaidot]

8 komentāri:

Anonīms teica...

love love love
:)
tik lieliski, ka uztaisīji šito.
man ļoti patika.

charrlotte teica...

bučās, smukumiņ.
tu iedvesmo. **

stikla gunita teica...

reiz Alā svinējām kkā dzimšanas dienu, pienāca viens pusis un prasīja aizdot sarkanu lūpu krāsu, un bija ārkārtīgi pārsteigts, ka nevienai nebija. fizmatu meitenes hah.

charrlotte teica...

bet jā. man vienmēr līdzi. jo nav jau jābūt uzreiz sarkanai. var taču izdarīttā, ka ir bišķi rozā.

Anonīms teica...

This webѕitе сeгtaіnly hаѕ all оf thе
іnfо I neеded аbout this ѕubject and didn't know who to ask.

My site Jewelry

Anonīms teica...

This piece of writing will help the internet viewers for creating new
weblog or even a weblog from start to end.

Feel free to visit my web page :: www.cognicall.net

Anonīms teica...

Hi, Neat post. There is a problem with your site in internet explorer, might test this?
IE still is the marketplace chief and a good component of folks will miss your magnificent writing because of this problem.


Here is my web blog; licensed money lender

Anonīms teica...

Hello colleagues, how is the whole thing, and
what you desire to say on the topic of this piece of writing, in my view its really awesome in
support of me.

Feel free to surf to my site: Remodelling and home improvement