pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

and the birds were singing just to calm us down.

labvakar. es kaut kā ar pirmo eksāmenu neturpināju tradīciju, ka jāblogo un jādara pēc iespējas vairāk nevajadzīgu lietu, bet nu tas nekas - turpināšu ar otro.

tātad - rīt ir mans krimināltiesību eksāmens, un es pārsteidzošā kārtā jūtos visai labi tam sagatavojusies. kaut kā neloģiski tomēr liekas, jo - tās taču ir krimināltiesības, līdz ar to man tas nepadodas. bet tā nedrīkst domāt. un jāsasparojas, un jāpriecājas, ka es vispār pie tāda eksāmena tieku.

šogad ir jau klāt janvāra otrā dekāde [atvainojiet mani, es tiešām runāju kā tāds horoskopu piekopējs], un es nemaz neesmu to piefiksējusi. šogad, ja varētu tā ņemt un atskaitīties par visu šogad padarīto, ir paspēts aizbraukt uz Valmieru, kur man ir manāmi uzlabojušās attiecības ar kādu būtni vārdā Džeris, kur parasti tiek smiets un kur parasti ir visādi prieciņi. jauki, dārgie.

vēl kas, m, man ir bijis jau viens eksāmens, bet sesija turpina norisināties. uz to eksāmenu es mācījos DIVAS DIENAS, varat iedomāties, ārprāts, tas ir mans mācīšanās rekords, tik lielu laiku es nekad neesmu veltījusi nevienam mācību priekšmetam. protams, arī tajās dienās es darīju pilnīgi nevajadzīgu viskautko, bet nu tās dienas caurvija mācīšanās un čīkstēšana par to esamību.

ū, un jā. sen šeit nav bijusi bildīte, tāpēc galīgi mēģināšu ielikt. cerams, jums patiks. jo tie ir ziemassvētki, kas iemieso arī visu to, kas man šobrīd ir aktuāls.


un reku vēl viens. mans favorītvideo, ko esmu pat ievietojusi savā bookmark joslā. atrasts, protams, pirmseksāmena mācīšanās drudža laikā. priekā, ļaudis!


4 komentāri:

Anonīms teica...

vai tur divi cilvēki vārtās sniegā?

es nevaru mācīties administratīvās. LAI ARĪ ir daudz vieglāk mācīties administratīvās nekā baznīcu tiesības.

charrlotte teica...

aha. mēs, jā, ihihī.

es arī nevaru, sasodīts, un man riebīga sajūta par to. vļek.

Anonīms teica...

jūs? cik lieliski. jūs palūdzāt kādam svešiniekam, lai jūs nobildē vārtoties sniegā? :)

charrlotte teica...

nene, bija māte un kristaps, un vuņi knipsēja.