piektdiena, 2010. gada 29. oktobris

šarlotes ezers

labrītiņ.
šodien un vakar es atkal piedzīvoju to burvīgi lielisko sajūtu, kas rodas, kad no tādas dziļas nejaucības garastāvokļa es tā fiksīgi pāreju uz mirdzināšanos un spīdīgumu. kāds man tagad prieciņš!!

vakar bija gara diena, visādas dusmas un pukošanās par to, ka dārgie partijas biedri laikam nesaprot, ka man arī ir ko darīt un es nevaru viņus visus sadabūt rokā pati, ka vieglāk taču ir sameklēt mani, jo es esmu atvērta fotografēšanai. nu ko. vakar kā par brīnumu sanāca visai daudz cilvēku, izdarīju to, ko varēju izdarīt un jā.

pēc skolas devos pie prieciņa, pa ceļam nosalstot, bet tomēr priecājoties. jo man patīk, ka man mūzikas vācelītei skan abas austiņas, un to cilvēki parasti nenovērtē, ja viņiem nav nācies kādu laiku pavadīt ar austiņām, no kurām skan tikai viena. vai ne?
tad nu es devos pie prieciņa, pati biju tāda spridzīga, ķiķinājos un droši vien no malas likos absolūti neciešama. bet par to man tobrīd, protams, bija visai vienalga, ka tikai ir labi un ka tikai lietas sajūsmina.

nu lūk, bet es atklāju kaut ko sasmaidinošu - ir tāda vieta kā Šarlotes ezers. ŠARLOTES EZERS. es pilnīgi ar visu sirdi un dvēseli vēlos tur nokļūt un nobildēties, un man obligāti jāņem līdzi otra Šarlote, lai par bildi varētu teikt "ō, nu jā, mēs ar Šarloti bijām aizšāvušas uz Šarlotes ezeru, paskat".

un vēl - šovakar mums būs tāda smieklīgā pasēdēšana un prieciņš par godu Lilitai un Šarlotēm, akšausmas, es paŗāk daudz lietoju savu vārdu šajā ierakstā.
bet nu un tad? esmu priecīga. ļoti.
sajūtas gandrīz kā te.


2 komentāri:

Mint teica...

bet zini, diezgan smieklīgi, man ir saplīsušas austiņas jau krietnu laiku, un skan tikai viena. ik pa brīdim iedomājos, kā novērtēšu jaunas austiņas. :)

es kādreiz gribētu apmeklēt Prieku.

charrlotte teica...

nu lūk, tātad Tu saproti, kā ir, kad spēj sadzirdēt vien pusi no visas dziesmas. man, kuras pleilistē bītli aizņem ievērojamu daļu, tas bija sevišķi nepatīkami, jo, gluži vienkārši, dažām dziesmām tekstu dzirdēt vispār nevarēja.

un es arī. visi tur iet, gan jau, ka tur kaut kas tāds arī ir.