piektdiena, 2010. gada 22. oktobris

la nēž. šogad pirmais

vai ziniet, kas ir? ir SNIEGS. nu kas tas ir. es šorīt pamodos sešos divdesmit divās, lai noskaidrotu, ka snieg, tad nākamreiz pamodos, kad bija jau gaišs, un - ko esieraudzīju? baltu gaismu istabā, kas nozīmē tikai un vienīgi to balto šļuru uz zemes, kas norāda uz sniegu.

ai, man ir tik daudz raižu šobrīd, ka sāku apsvērt, vai neatgriezties pie "piedrāzt" politikas. tā man ir varen labi kalpojusi, gan tad, kad jāpiedrāž kaut kādas personiskās lietas, gan arī tad, ja jāpiedrāž viss milzīgais izdarāmā daudzums.

pašlaik ir tā jocīgi. it kā iekšā sirds skrien uz priekšu tik ātri, ka grūti un pat neiespējami viņu ar kājām panākt, bet kaut kādas te lietas viņu mazliet aptur. un tad viņa ir tāda kā mazliet apjucis kaķītis, kurš tikko pēc lielā vakara skrējiena cauri visam dzīvoklim attapies ar galvu spogulī.

mani tuvākie plāni un nodomi - [lai gan es ļoti ļoti nepareizi daru, ja tik publiski ar tiem dalos]
*swaparama
*lilitas vārdadiena
*šarlotēm vārda diena
*priecāties veselu dienu no vietas bez apstājas, arī tad, ja galīgi negribas to darīt.
*piesēsties un uzrakstīt lietas
*piesēsties un novizualizēt, kā es gribu redzēt šo nejauko gadalaiku, kas mums tuvojas
*mirdzināt acis uz visām pusēm un piespiest cilvēkus man pajautāt, kas tad tik labs noticis
*iemācīties tiešām pajautāt to, kas mani interesē.
*reibt. bet tā occasionally.
*iemācīties uzturēt attiecības ar košļenīti - jo, paši zināt, man viņas neturas.


satiksimies, ļaudis? un iesim ievilkt degunā rīgas dzestro smaržu. lai ir kā rudeņos.

2 komentāri:

Mint teica...

košļenīti? apjuku.

tev nepatīk ziema? spriežu pēc raksturojuma ūn... domas kaut kad plānot kā "pārdzīvot gadalaiku".

ai, visiem šogad pilns prāts ar nelabām lietām - iemesls meklēt labās. (:

charrlotte teica...

ar košļenīti - tas nozīmē to, ka jāiemācās viņu saglabāt. jo man neturas košļenītes, es paņemu vienu, tad man gribas paņemt otru, trešo un desmito, un paciņa cauri, un no tās nekādas jēgas nav bijis.

ak jā. man vajadzēs daudz labās lietas.