otrdiena, 2010. gada 5. oktobris

get on your boots, ooh ohh

hei.
nē, ieraksta virsraksts nav tāds, jo ir auksti (UN SNIEG) un es aicinu visus uzvilkt biezāku un ziemas apstākļiem piemērotāku footwear, es vienkārši atcerējos, kā pirmoreiz izdzirdēju to dziesmiņu, kuras nosaukums ir tāds.

jā, es ar Gloriju ripinājos pie ļoti sasildošās personas uz darbu, man mugurā bija šorti un krāsainais betmena ietērps (un bija KARSTI), un es priecājos ļoti par to, cik skaistā vietā tobrīd atrados un cik skaisti smaržo vasaras vakara gaiss.
jā, es sacīju, ka nelaidīšu vasaru vaļā. nu lūk - nepalaidu arī, man ir vasaras tabletes, es tagad varu precīzi nostāties kādā vasaras brīdī, pievērt acis un baudīt uz velna paraušanu. jūs tā nevarat? padodiet ziņu, un es iemācīšu.

m, kas vēl tāds mums te.. nu, patiesībā jau tikko bija vēlēšanas, mans izraudzītais vēlēšanu saraksts ieguva vislielāko balsu skaitu (trīs reizes varat minēt, kurš tas bija, ihihihī.). tā bija tāda interesanta diena patiesībā. biju uz LitAk, kur, lai kā man gribētos, nespēju saprast vienas kolēģes darbus. tie bija, kā daži izsacījās, gluži kā Ievas Rupenheites darbi - smuki, bet kopējo domu no tiem izlobīt grūti un vēl grūtāk.
nu jā, un tad vēl nākamajā nodarbībā priekšā ņems mani. ai, man jau tagad sirds mazliet nodreb, par to iedomājoties. vājprāts.
pēc tam ar Zeltmati bijām vēlēt, tad bijām uz šotiem iedzert tādu uz-dombrovska-veselību mojito. ļoti lieliski bija, garšīgi un smukiņi un tā.

un vispār - vīkends tāds nekāds vienas ne pārāk iepriecinošas lietas dēļ. šī ne tik iepriecinošā lieta ir nejauka un duroša arī šobrīd, starp citu. bet tādi taču esam mēs visi - kaut kāda maziņa sūda dēļ sapūcējamies un sapūšamies, un un tad notiek vēl nepatīkamākas lietas. ne?
[es vispār labprāt no jums gribētu dzirdēt, kā tas ir jums]

bet kopumā - šodien mazi saulstariņi piestrāvoja dienu. gribas kādu sabučot šobrīd, nu nopietni. un nē, tas nav kāds konkrēts cilvēks, lai arī pret konkrētā cilvēka sabučošanu man nebūtu nu itin nekādu iebildumu, tas ir jebkurš, kuram nebūtu nekas pretī saņemt sabučošanu no manis.
ne jau tādu brutālo. tādu šmaukstu tikai. un viss.

ak. un te es. mūsu reibinošajā dienā, kad gājām pa bāriem. HIPSTĒRRR. (tas bija ar nolūku hipsterīgi, nemaz nesadomājieties)


Nav komentāru: