otrdiena, 2010. gada 22. jūnijs

cauri. ahahahā




labdien, dārgie.
šodien ir kaut kāda jocīgā diena. vakar izbaudīju savu pirmo šīs vasaras brīvalaika dienu, kas bija pilna ar jaukumiņiem, ar visai nozīmīga lēmuma pieņemšanu un jā.
vakar arī ieguvu savā īpašumā no lieliskajām Lilitas un Šarlotes viņu abu kopīgās dāvanas otro daļu (fantastisku starbucks temo krūzi, kas ir vienlīdz labi piemērota gan roltonam, gan kafijai). vakar biju uz The Splice, kas bija kaut kas vienkārši vājprātīgs, bet nu ehem. priekš tam tādas filmas ir domātas, lai varētu pēc tam pateikt "mmkay, tas bija dīvaini".

nu bet lūk. esmu kļuvusi divdesmit gadus veca, kas no vienas puses ir tā verī verī eksaiting, bet no otras - tāds kā tukšumiņš. jo visi tie gadi, kad mans vecums rakstījās ar cipariņu viens, ir garām. un tas mazliet iedzeļ, nu saprotiet. tāpat kā astoņpadsmitajā gadadienā es ļoti skumu, jo bērnība bez saistībām bija cauri, tad tagad es skumu, ka tīņa gadi nu ir aiz muguras.

bet ko nu par to - esmu braši iesoļojusi savā trešajā (ārprāts) gadu desmitā, un es to izdarīju ar lidošanu aerodiumā un ar ceļojumu uz Latvijas dirsu, jā, tieši tā, jūs izlasījāt pareizi.
protams, nekas neizdevās tā, kā bija grib†s sākumā, bet vismaz pāris lietas notika tieši kā bija saplānots. piemēram, tas, ka ceļā devāmies neilgi pēc pēdējā eksāmena (Romiešu civiltiesību pamati), ka braucām ar stopiem uz turieni, kur veda, ka līdzi bija kaut kas ekstremāli muļķīgs mugurā velkams un, ka pa nakti palikām pilnīgā nekurienē.

protams, no neizdevušajām lietām jāmin fakts, ka gluži vienkārši mēs bijām tikai trīs, jo sesija taču pārējiem ir pilnā plaukumā, fakts, ka ES BIJU FAKING AIZMIRSUSI FOTOAPARĀTA ATMIŅAS KARTI, ar ko arī izskaidrojama bilžu neesamība, ka līdz cesvainei ne tuvu netikām (toties bijām Taurenē, oujess). un vēl.

toties braucām ar trim fūrēm. kokvedēju, pienvedēju un krievu no Krievijas. smieklīgi? jā.


tad lūk. šāda būs mana vasara. esmu apņēmusies. tādai tai jābūt. pagaidām gads ir norisinājies lieliski, pat fantastiski, un es ceru, ka nekas to nespēs galīgi pavērst uz citu noskaņojuma pusi. priekā. galīgi.

un jā - kā ir jums, vasara sākusies jau gandrīz pirms mēneša, vai tikai tagad tā mazliet?

Nav komentāru: