trešdiena, 2010. gada 3. marts

nāc mājās

šarlote iemeta dzīvokāl atslēgas lifta šahtā, bet tas vairs nav nekāds jaunums.


kā vienmēr, pēc superfail dienām es jūties visai labi, tikai iekšā atkal, kā parasti vakaros, urda kāda maza lietiņa. tāpēc es nu ņemšu un rakstīšu muļķības atkal. jūs šoreiz nedrīkstat ļaunoties.


jo kas līdzīgs ir jau sen sen bijis.
-
man šobrīd trakoti gribas
*siltumiņu.
*iebakstīt kādam sānos, lai šis kāds salecas un iespiedzas.
*smieties un smieties, lai acīs iebirst mazie debesu kumšķīši.
*virpuļot tā, ka galva sareibst, iegāzties sniedziņā un pazaudēt sevi.
*pazust. vienkārši tā. paukš un nav. [nez ko tad mana pasaule darītu. droši vien neko]
*ieraudzīt
*aizvērt acis un nokļūt tajā vietā, ko atceros.
*ar marķieri Parīzē rakstīt uz tilta margām

*tevi. tieši tevi, jā. nāc tik šurp, pasēdēsim, parunāsimies
*dziedāt. kaut ko siltu siltu
*septiņdesmitos. un sešdesmitos
*sadoties rokaš. daudziem cilvēkiem, izveidot tādu kā ķēdi. kāda cēla mērķa vārdā. kā jau reiz notika
*neaizmirst. žēl taču
*mūžīgo sasniedzamību
*vienmēr kādu ceļojumu, kas rēgojas priekšā
*gaismu. iekšpusē. ar tādiem kā diskobumbas elementiem
*atpakaļ savus cimdus
*vienu BIKSESNOST
*pikniku. brokastis no rīta. urbānā vidē
*mazliet talanta un pašpārliecinātības
*drosmes.
*saņemšanos, motivāciju, uzņēmību, apņēmību
*lai nebūtu grūti pasveicināt uz ielas. [es te nedomāju sevi.]
*sienas citā krāsā
*garus matus. audziet, maitas.
*pavisam urbānu nakti manā burvīgajā pilsētā. tādu, kas elpu ņem ciet
*paņemt saujā mākoni un iemest ar to kādam
*atrast varavīksnes galu. es neticu zelta podam, bet ticu, ka tur ir kas tāds, ko vērts redzēt
*lēto zelta šampi.
*pazīt un saprast cilvēkus. vismaz drusku labāk kā tagad
*londonu un parīzi, un edinburgu, un strasbūru
*kaķi, kas prot iet uz tualeti tr, kur viņam jāiet.
*piedzīvojumus, kurus bez kaunēšanās var pastāstīt visiem. tiešām visiem.
*ceriņu smaržu gaisā.
*liepu smaržu gaisā
*smiltis tev mazdrusciņ aiz auss, lai es varu notīrīt un sākt atcerēties, kas tik smiltīs nav noticis
*sauļoties. dziļi iesauļot peldkostīma līniju, lai izskatās stulbi. bet es tā gribu
*kāju pirkstiņus iegremdēt Baltijas jūras mitrajās smiltīs
*jāņu vainagu. pīt pašai. un lai tas iznāk smukāks kā pagājšgad
*lekt kopā pāri ugunskuram. trijatā
*peldēties. PLIKI? (čau, noriņ)
*mazdrusciņ vairāk prāta
*paskatīties uz kādu, kurš ikdienā nēsā žaketi ar ādas ielāpiem uz elkoņiem
*kuģa sajūtas
*blekdžeku un pokeru
*apaļu paplāti un smaidus no kafejnīcas apmeklētājiem
*hokeju. dzīvu. sirdi pacilājošu
*she left uz to make topshop a logo and to put Doherty in prison
*koncertu. lielu. pilnu stadionu, piedzērušos ļaudis, kas dzied līdzi
*..

es šādi varētu mūžīgi turpināt. bet šovakar laikam pietiks, acis sūrst, turklāt vēl kāds nedarbs jāpastrādā.

ko jūs vēlētos šobrīd? tā ar visu sirdi?

5 komentāri:

n. teica...

čau šarlot. :>
Es šobrīd viarāk par visu vēlos, lai man būtu atkal 16. Dzīve toreiz šķita tik aizraujoša un svaiga, un elpoja kā mājas, kad tu uz tām skaties zem skābes. hihih. :>

charrlotte teica...

vai ne? pēdējā laikā tik sasoīti gribas atkal sešpadsmit.un izdarīt to, ko nezidarīju.
vāu. man klaviatūra rādās trīs krāsās - rozīgā, violetā un dzeltenā. lūsij, ak lūsij

Anonīms teica...

*saņemšanos, motivāciju, uzņēmību, apņēmību

man šobrīd vajag kā ēst.
navnavnav.

es gribu atkal katru dienu satikt ~50-60 cilvēkus,kas man patīk.
es gribu aiziet uz skolu ar savējiem un redzēt apgredzenoto divpadsmito sejas žetonvakarā. un pirms tam šampanieti ar [m]emmīšiem iekš Čilli.
es gribu narcišu smaržu,kas pārsietas ar atlasa lentu.
es gribu,lai iekšā nav tukšums.
gribas rakstīt domrakstus.un izdomāt ko tādu,par ko gribas pastāstīt kādam kaut nakts vidū.
es gribu sauli.
un tradiocionālo pāra gadu.jo tā ir vislieliskāk. ar ceļojumu,albumu,reibumu,muļķībiņām,izlaidumu [vienalga,kam tas ir]un futbola čempionātu.
es gribu skates un Dziesmusvētkus.un mēģinājumus visās nedēļas dienās.

es gribu,lai kādas man nolasa kārtīgu morāli,ka man beidzot vajag saņemties. kāpēc neviens neuzdrošinās to darīt?

charrlotte teica...

varbūt citiem liekas, ka motivācijas tevī ir pietiekami, hm?
izlaidumus gan es vairs negribu. varbūt vienīgi savējos.
narcises man noderētu, jauki.

galvu augšā un nenolaist, žūlij. :)

Elīna ;) teica...

Es visvairāk vēlos aizmigt un pamosties tad, kad viss ir nokārtojies un kad ir vasara...
Šobrīd liekas, ka nav neviena, kas man spētu palīdzēt... tikai es pati, bet nevaru saņemties...
Vajag lielu motivāciju dzīvot skaisti....