pirmdiena, 2010. gada 1. februāris

ūūzmanies, debesis krīt

es esmu šausmīga maita patiesībā. jau sen ir runāts par to, jau sen ir rakstīts, bet nu es nevaru atturēties un nepieminēt, ja tas kārtējo reizi uzpeld pa virsu visam, kas notiek.
tikai šoreiz tas ir neiedomājami smieklīgi.
uzgāju kādas meitenes interneta dienasgrāmatu. viņa raksta, jā, raksta daudz un gari, un plaši, un viņai dzīvē iet raibi un visādi, bet tas KĀ viņa to pasniedz.. ou, nu man vienkārši asaras saskrien acīs, to lasot. no smiekliem. es pat nezinu, ir tik ļauni smieties par to, kas citam tiešām varētu būt (un es nešaubos, ka ir) svarīgi un tā tālāk, bet nu, bet nu.. ai, tas ir kas nepārspējams. viņai ir bēdīgās dienas, un tās ir vislabākās, nu nenosmieties, tiešām, reiz nospurkšķināju klaviatūru ar sulu, kad izlasīju kārtējo pērli.
milzīgs paldies viņai, es ceru, viņa turpinās augt, un kādreiz kļūs par cilvēku ar plašu izjūtu gammu, nu tādu, ko būs vērts pazīt.
[es pati viņu nepazīstu, esmu pāris reižu kādā sabiedrībā satikusi, bet nu pazīšanās man un viņai ir nulles līmenī]
nē, tiešām, paldies, katrs ierakstiņš izgaismo manu dienu, un es priecājos, ka manas kādā mazliet senākā laika posmā tik ļoti vētrainās un pierakstītās izjūtas neviens nevar izlasīt. ha!

tāā. nu ko vēl? ārā burvīgs sniedziņš, vispār visai līdzīgs maniem vēdera taureņiem, vismaz sniegpārslu kustības ir tieši tādas pašas kā manu mazo brīnumu prieciņi pa iekšu. pirmais februāris. šodien plānotājā kā izdarāmais darbiņš ir rakstīts "priecāties".
bet laikam esmu iegājusi tādā prieka plūsmā, ka sāku gluži vai just, kā tas nogulsnējas - nekas, būs nebaltām dienām -, viss apkārt notiek tik jauki un silti, un uzrunājoši. ziniet? man arvien biežāk uzmetas zosāda, nu tie jaukie drebuļi, jūs taču zināt. no pavisam siltiem iemesliem.

ļoti gaidu sestdienu, pa dienu man ir kursiņi, tad droši vien būs uz darbu jāaizstaigā, vakarā ballīte. tik sen nekur nav iets un trakots, tad nu izmantošu iespēju iekļūt tajā tik skaļajā un priecīgajā sabiedrībā.

sasodīts, kā es uz to vakaru gribētu Noru. kaka. turklāt tur, pie viņas, nevis snieg, bet gan līst. un viņa dzīvo uz Dienvidu tilta. es gan labprātāk dzīvotu uz Vanšu tilta. jo tur ir apakšā ir Daugava, nevis Forth to Fife (ja šitas ir nepareizi, tad ir jāsmejas, jo es to patiešām iegūglēju).

un un, man ir aukstas rokas. pēdējā laikā konstanti.



paskat. uzgāju šo te. bilde neizdevusies, mēs te izskatāmies pilnīgi un galīgi traki visi trīs, bet tomēr, tomēr, kā man viņu abu pietrūkst. un visu to muļķību, kas tunelī un ne tikai tunelī sastrādātas. aih, vidusskolas laiks, nez, kā būs peč gadiem pieciem, kad būs pirmais salidojums?

11 comments:

charrmeleon teica...

ārā sniegs ir TIK traks. dzīvē tādu neesmu redzējusi, kkāds ārprāts.

kas par balītēm tev sestdien? un kapē sestdienā uz darbu?? bū :/.

charrlotte teica...

bet varbūt tu nākt vēlies uz ballīti? man palūdza draugus ņemt līdzi. būs traki. hm?

un varbūt arī nebūs jāiet sestdien. atkarīgs no tā, ko es sadarīšu.

charrmeleon teica...

man sestdien ar mammu galerijā pasākums. bet tu tā arī nepateici, kas tā par ballīti :D

n. teica...

jā. Es dzīvoju uz Dienvidu tilta. Kurš, ja paiet mazliet tālāk, pārvēršas par ziemeļu tiltu. Ahujeķ, ne? un pats labākais, protams, ir tas, ka man nav vispār nekādas upes apakšā. nē, nu lejasstāvā ir ķīniešu antikvariāts, bet tas tā kā neskaitās kā ūdenstilpne. Peļķes skaitās?
Jā, un no rīta sniga, vispār.
Un vispār, uz Faifu ir divi tilti. Viens ir Forth road bridge to fife un otrs ir forth to fife. viens ir vilcieniem, otrs mašīnām. un iekš Fife ir smuki, vispār. pļē.
bučbuč.

Anonīms teica...

atļausi arī citiem papriecāties par jaunās dāmas "daiļradi" un padalīsies ar linku? :))

charrlotte teica...

šarlott. dacēm tovakar vārda diena. un būs iztrakošanās, līdzi jāņem draugi.

decembri, mīļā, es vēstulītē. šiten publiskot man sirds neļauj, es apvainotos, ja man kāds tā darītu. atgādini.

un Nor. es iegūglēju, un tas ir pareizi? jes. tas jau sāk kaut ko nozīmēt. dibens.

n. teica...

Man patīk tas, ka mums tās sarunas nereti tādas anatomiskas izdodas. Lakam būs jākļūst par dakteri.
Paduse.
Šarlot, Šarlot, tu esi hipotalāms.

charrlotte teica...

Nora, Nora, tu esi hipofīze.

ā, klau, ja pieņemam, ka vārdā 'paduse' ir priedēklis, tad kas paliek - DUSE!!

n. teica...

Gunsis censās izkaptēt slapšo mētelsi.

n. teica...

ar DUSI.

charrlotte teica...

es tik ļoti smējusies nebiju veselu mūžību.

slapš kapts uz gunša mētelsa.