ceturtdiena, 2010. gada 18. februāris

tev starp acīm atdzīvojas vakars

labdien.
šis būs īsiņais ieraksts, ja es neizplūdīšu savu emociju apcerējumā. un es neizplūdīšu, tāpēc rakstīšu īsos teikumiņos, kā kaut kādā sarakstā, un sarakstu uzsākšu ar faktu, kas man gandrīz lika piereģistrēties tviterī un nopostot šo faktu uzreiz un tieši tajā vietā.
tātad

*es šodien redzēju vīrieti Doma laukumā, kurš stabulēja MADŽIK MANGAĻKU. [ja jūs nesaprotat, par ko es runāju, tad tiešām esat kaut ko palaiduši garām. bet tas nekas]

*satiku Danutu. kā man patīk, ka mēs dzīvojam blakus

*Kalvis Torgāns man nedodas rokā.

*neesmu izdarījusi neko no tā, kas man bija plānots. lietas saistībā ar JūFak, saprotiet.

*nopirku grāmatu. kā man patīk tā sajūta

*nopirku arī VAĻENKUS. [jā, esmu nodevusi pasauli. bet es cenšos uz viņiem nekad neskatīties]

*makdonaldā atstāju kaudzi naudas

*sāku plānot, kā lai vīkendā iespiež visu to, kas jāizdara

*esmu priecīga. mani nepārtraukti sasilda. jā jā jā.

līdz TAI DIENAI ir četrdesmit deviņas dienas palikušas. [ko es sacīju, ka dzīve sastāv no posmiem, kad notiek lietas, kas liek skaitīt laiku?]

kiskis, man jūsu pietrūkst.

4 komentāri:

Unknown teica...

to jau varbūt arī visi zina, bet es gan tikai nesen - Madonna ir režisore filmai par grupu gogol bordello
NoOoRrrrrrrrrrrrrrrAaA

n. teica...

Kas ir Marut???
Gogol Bordello ir forši.

charrlotte teica...

ou, marutinj, es nezināju šito.

Noriņ. tas ir sasodīti garš stāsts, turklāt ļoti ļoti smieklīgs.

stikla gunita teica...

ō. kad tā filma varētu iznākt?