svētdiena, 2010. gada 21. februāris

pienāk klāt sievietis un saka metīsimies kopā divatā mēs kļūsim par pūli kurā iejuksim

labvakar.

tagad jūtos peldoša, kā jau pēc negulētām naktīm pierasts, šoreiz peldošo stāvokli vienīgi mazdrusciņ šķērso pāris domiņas, bet tās veiksmīgi tiek atvairītas ar tējas palīdzību. milzīgs paldies Lilitai, kura man vēstulītē uzrakstīja to, par ko es jau apti kādu laiku domāju, un tagad domāšu arī vēl uz priekšu, jo man ir tāda kā pārliecība, ka tā ir labi, un gan jau viss arī turpinās būt labi. vai ne, spīdīgie?


vakardien bija LitAkadēmijas otrā nodarbība, man palika mazliet kauns par manu nemākulīgo mājasdarbu, bet ar to viss būs kārtībā, man tikai manā profesionālajā (šeit es nespēju nesmieties) izaugsmē jāstrādā pie domas nofokusēšanas un vizualizēšanas vairāk. bet tas nekas - man būs personiskie gabali un gabali, kas domāti LitAkadēmijas treniņiem. vai ne? ļoti taču prātīgi.


bet vakarnakts bija.. totāls nonesiens. tiešākajā vārda nozīmē nonesiens. es biju, tā sacīt, iekritusi debesīs, un tik dziļi iekritusi kā sen nebija piedzīvots. prieciņš tomēr liels jo liels, jo arī pēc šādām nomoda naktīm prāts darbojas tādā kā palēninātā ritmā, kad gribas mieru un mazliet iedvesmas. un mazāk slinkuma, lai varētu pastiepties pēc kāda papīrīša un pildspalvas un apdomāt mazliet par mājasdarba tēmu.

lūk, kas man jāizdara - jāpaņem nedzejas teksts, tāds īss, un jāuztaisa no tā dzejolis, izmantojot tropus. [man pieklibo tropi. nespēju atšķirt tādus briesmoņus kā oksimoronu, paradoksu un sinestēziju. bet tas nekas. iemācīšos. man vismaz acis mirdz, kad daru, kas man tur uzdots.]
vakarnakts ilustrācija, kas gan, burtiski, ņemta no pagājušās nedēļas kaķīšpasākuma, lūk, šeit.

bet nākampiektdien ir viens no pārtīsīzon lieliskākajiem un gaidītākajiem pasākumiem, LMA ikgadējais karnevāls. nāksiet, nāksiet, nāksiet līdzi?

šogad būs galīgi citādāk kā pagājšgad, jo zelts, ar ko to vietu apmeklēju iepriekšējoreiz, ir projām vai netiek, bet tik un tā. to nedrīkst laist garām ierastas kompānijas trūkuma dēļ.

LŪDZU? būs vienkārši neiedomājami priecīgi

4 komentāri:

stikla gunita teica...

ei ei ei, tev ir kāda slepenā piekļuve bildēm?f.lv tādas nav.

charrlotte teica...

slepenā diez vai, šī no Daces krājumiem ņemta, viņai gribējās mani nobildēt.

charrmeleon teica...

Tāda bilde! AK! Awesome.

charrlotte teica...

nu bet mincītis taču. futūristisks, hihi