trešdiena, 2010. gada 24. februāris

čīk

es šovakar čīkstu, tā ka mēģināšu visu ļoti īsiņi.

latvieši māk tikai braukt ar ragaviņām. un arī tā stulbi - vai nu viens otram virsū, vai nu ar seju pa priekšu.

un mani atkal atšuj.
[bet varbūt tieši tu vēlies piektdien nākt uz vienu no gada lieliskākajām ballītēm?]
es tagad čīkstu kā durvis, pat vēl kaitinošāk, un tur neko nevar padarīt.
V

Ļ

E

K.

6 komentāri:

Unknown teica...

rīt ir piektdiena?

[dž]ūlija teica...

Melnbalto balli?
tur būs daiļās latvju laumiņas no sus dungo ((:

[dž]ūlija teica...

/wow.kopš kura laika mani atpazīst caur google kont?.un vēl ar šo veco bildi.surprised./

charrlotte teica...

rīt ir piektdiena, marutinj, jā.

ou, žūlij, hihi, tā apti.
LŪDZU NĀC!!

charrmeleon teica...

ak, ak. es nāktu. bet nu tu zini, ka nekā nevaru.
buč buč.

charrlotte teica...

nekas, es taču nevienu nevainoju.
kompanjoni ir, saradās, jaukumiņi.