otrdiena, 2009. gada 15. septembris

pour me faire du bien

sveikiņi.
es esmu mājās darbdienā. otrdienā. jo otrdienas man, vismaz pagaidām, ir brīvas. un man tas patīk, jo es varu kārtīgi pavadīt rītu, neko nedarot, un tikpat kārtīgi doties uz skolu. jo man pietrūkst teātra atmosfēras.
tātad, Baltā nakts? nu, nekas tāds jau tur nemaz arī nebija. dzejas lasījumi noritēja jauki, man mazliet trīcēja kājas, bet kas tad tur, nekas nepierasts tas nav.
arī studēt man patīk, un es dabūju savu pirmo lapiņu savā pirmajā seminārā, kas pēcāk dod bonus punktus pie kautkādiem tur darbiem. cool, huh?

un ikdienā liekas, ka es dzīvoju ne Rīgā, bet gan pilsētā, kurā ir bišķis no citām pilsētām, jau reiz par šo tēmu aizrunājos, bet šoreiz tas ir ne tāpēc, ka Rīgā var atrast ko līdzīgu pārējām pilsētām, bet gan tāpēc, ka man ienāk ziņas no Edinburgas un Parīzes, kas ir pavisam lieliski. nevaru sagaidīt novembri, tas solās būt vājprātīgi lielisks mums visiem zināmu iemeslu dēļ. rudens ir skaists, jā, tieši tā, kā es to biju iztēlojusies.

bet man pietrūkst ziņu no Strasbūras, tā ka, ja gadījumā nepārspējamie cilvēki, kam tas varētu ko nozīmēt, šo lasa, tad lūdzu dodiet ziņu. es gaidu. un es gribu jūsu adresi, lai var sūtīt iesmaržinātas un vecmodīgas vēstules.

lūk tā, jā. es pat nezinu, ko vairs teikt, viss rit tādās ierasti jaukās sliedēs, un mani tas sāk mazlietiņ biedēt.

ak, un Patriks Sveizijs ir miris. būs jānoskatās vēlreiz Dirty Dancing.

5 komentāri:

n. teica...

People can be so cold when they're dead. Kaut kā ienāca prātā.
A tu tik pagaidi, es kaut kad drīz arī taisos būkot biļetes uz Rīdziņu, tad mēs kaut kad ziemā varēsim uz ielām dzert šampanieti un pārģērbt legingus ļoti publiskā vietā, hihihi. :>

charrlotte teica...

eueueu, varbūt Tu vari paspēt laikā uz Depo beach party? ja tā, tad tas būtu vienkārši vairāk kā awesome. jesjesjes

n. teica...

Ou. Tā izklausās pēc vienas spožas idejas. Skatīsimies. :>

Anonīms teica...

bučas!!! adresi tev nosūtīsim, kad mums būs riktīgs nets mājās, pagaidām sūtam tev lielumlielus sveicienus!!!!

charrlotte teica...

cik jauki. nu tad es ļoti gaidīšu.