ceturtdiena, 2009. gada 7. maijs

run off to mexico and open up a tequila bar

es galīgi nesveicināšu jūs šoreiz. bet fakts ir šāds - es gribu savā īpašumā iegūt teleobjektīvu. paskatieties, cik glīti izskatās. un no liela attāluma. un vispār nepiepūloties. jā.



ziniet, ir tik draņķīga sajūta, ja sanāk kaut kādu emociju mutuļa brīdī kādam izpļāpāt savas slēptās raizes. nevajag nekad tā darīt, bet tobrīd tā sanāca, nu tad jau neko. vienīgi tagad kaut kā neforši bišķīt. un to, ko no kā es šīs situācijas dēļ mazliet baidos, es vislabāk noklusēšu.
bet tas nekas. aŗā smaržo, ārā ir tāds maigs gaiss, ārā ir zaļš, man pietrūkst ceļošanas, man skan kaut kāda neizskaidrojama dziesma šobrīd. un jā. rīt ir zefrona diena, man nav nekādu izjūtu šai sakarā. totāli nekādu.

un tagad mani pārtrauca adrija, jo ir jātaisa prezentācija, tā ka es nepabeigšu. jau atkal.
rīt no rīta es

2 komentāri:

stikla gunita teica...

viņai ir vasarsraibumi? bet, jā, iespaidīgi.

charrlotte teica...

jā, viņai ir. vispār, viņai ir dīvaina āda. tāda plāna un brūna un vasarraibumaina.
paldies.