sestdiena, 2009. gada 9. maijs

mēs izmantojām laiku augšanai.

ir draņķigi apzināties, ka ar TA nu ir cauri. cauri uz mūžiem, jo tas ir viens izlaidums, viens posms manā dzīvē atkal ir cauri, un man par to ir skumji. cik idiotiski ir vienmēr skumt un īmoties par kaut ko, kas nu ir cauri. jo dzīve sastāv no posmiem, un tie beidzas. un tad ir viss. patiesībā stulbi, jo tad, kad ar posma post-īmošanos it kā ir cauri, liekas, ka viss atkal ir gaiši, priecīgi un varavīkšņoti, tad pēkšņi BOOM! -, notiek kas tāds, kas atkal visu sašūpo un paliek vēl sūdīgāk, ka posms ir cauri. man gribas izlamāties, bet es to labāk darīšu mutiski, jo rakstīti lamuvārdi izskatās pretīgi.

tātad, vakardien bija mana fail day. tiesām, vispār atkal neveicās, gluži kā pagājušajā pavasarī, kad viss vienkārīs bija slikti, bet dažādu apstākļu kombināciajs rezultātā tomēr viss man patika. vakardien jutos kā piedzērusies, lai gan lietojusi nebiju totāli neko. cik smieklīgi. viss likaš tāds kā miglains, tāds kā šūpīgs un tāds. kad atnācu mājaš, man bija temperatūra. 38,4. un ne no kā. jā, ar to vēl viss nebija beidzies, es pazaudēju savus ray banus. byebyerayban

šodien pēc izlaiduma, kurš nebija asarains, bet lika man domāt un, kā jau sacīju, atkal visu sajauca, mēs devāmies uz ILOVEYOU, kas tomēr ir jauka vieta, un pēc tam, ticiet vai nē, uz futbolu. arkādijas parkā. jā, šodien bija uzvaras diena, tāpēc par tās tautas uzmanības pierādījumiem nevarējām sūdzēties, to bija pat vairāk kā pietiekami. bet jā, vispār. diena kopumā jauka.

un šīs dienas ģeniālākā atziņa. pirms došanās uz pasākumu, par kuru nav ne mazākās jausmas, kāds tas varētu būt, jāpiedomā pie sevis - būs ko atcerēties. un tad arī patiešām būs. varbūt pat skaisti.

pārdaugava pilna ceriņiem.

Nav komentāru: