otrdiena, 2009. gada 19. maijs

dibeniem savu dzīvi.

mirdzuļi, šodien es jūtos dalīti, bet par to nav runa. drīz eksāmeni, un es pret tiem vēl nekad nekad neesmu izjutusi lielāku vienaldzību kā šobrīd. pirmais ir jau ceturtdien, tātad, parīt. tas gan neskaitās, bet PATS pirmais ir trešdien, pēc nedēļas.
bet enīvej, man ir slinkums iet ārā un plūkt skābenes, ko arny palūdza izdarīt, tāpēc es gluži vienkārši to nedarīšu. taču par šito te es fanoju. par šo video. man nenormāli viņš iepatikās, tāds jauciņš un vispār.





man radās TĀDA doma tikko, bet par to nedrīkst skaļi runāt. un tad vēl, man atradās vēl kaut kas, kas dziļi iepriecinās marutinju. es tikai ceru, ka šodien viņa man nezvanīs, jo pārāk stipru vizualizācijas procesu rezultātā runāties man pavisam negribas. un vispār es ceru, ka šito viņa šodien neizlasīs, jo, ja izlasīs, tad piezvanīs tik un tā, neskatoties uz manis izteikto vēlmi.

jā, un es esmu priecīga. ļoti. pavisam prozaiski - par atzīmēm. bet esmu un tiešām priecājos.

Nav komentāru: