pirmdiena, 2009. gada 20. aprīlis

ledenes, ar kurām var sagriezt mēli.

hello. es jau vairs nemaz neatceros, kad rakstīju šeit pēdējoreiz, bet galvenais, par ko gribēju informēt tos, kas lasa šoreiz, ir manu izjūtu mutulis UN vīkends ar Teātrotājiem Valmierā.

tātad, ar Danutu bija sarunāts satikties pieturā 7.20, es, protams, kavēju, kā rezultātā nolēmu vienkārši no mājām skriet auļos līdz pat pieturai. un, ziniet, es tādā veidā varu līdz pieturai nonākt mazāk kā minūtē. forši, to es kādreiz izmantošu.

un skolas pagalmā, kur mīļā Danuta pacienāja mani ar teātra ledenēm, es SAGRIEZU AR TO MĒLI. goda vārds, es nemeloju, man tecēja asinis, es biju šokēta, ka tas bvispār ir iespējams. ironiski, isn't it? paskat.



šis ir dzejoļu krājums, par ko es rakstīju savu zpd. traki.
nujā, kad nonācām tur, SNIGA. vienkārši klaja nekaunība no Pavasara puses, es zinu, ka laikam jābūt untumainam, bet tik nekaunīgs taču tas nedrīkst būt, tam mūs ir jāpažēlo. katrā gadījumā, mēs dienu pavadījām galvenokārt telpās, vērojot izra'des un lamājoties par jūrmalniekiem, ko pamatoti dēvējām par retarded people.
brīžos, kad netiku iesaistījusies nekādās sarunās, mani pārņēma tāda kā nostalģja of some sort. pagājšgad, kad bija piemīlīgi silts un patīkams, man vienā brīdī visi apstājās apkārt tādā kā puslokā un jautāja, kas tad ar mani ir noticis, jo izskatījos "starojoša, iekšēji dziļi apmierināta un tā tālāk". jā, nu pagājušais pavasaris bija vājprātīgi burvīgu piedzīvojumu pārpildīts, es to saku jau tik daudz reižu, ka citiem noteikti ir apnicis, bet tas ir kā pierādījums, ka tiešām bija izcili.
vakarā mēs iekarojām ballīti, mums bija izdomāti un sakopoti vislabākie disco moves ever, tai skatā paduses ostīšanas žests, ņemts no tās jauciņās filmas, ko noskatījāmies piektdien.
nospēlējām skaisti, to mēs zinām, ka mums ir vislabākais vizuālais tēls un tā.

bet ziniet? mums pietrūka Noras. tiešām pietrūka, viņu mēs visi pieminējām vairākas reizes, visu visu, kas pagājšgad bija ar viņu saistīts Limbažos un tā. skumji, ka viņas nebija.
un tad Gunita. tik nejaucīgi, ka viņa netika, es tiešām gaidīju, lai gan tas nozīmētu, ka mums uz tiem sasiodītajiem sporta vingrošanas matračiem būtu vēl spiedīgāka reņģu situācija, bet tomēr. skumji, dārgās.

starp citu, es redzēju pienenes tikko ārā. veselas piecas, un tiešām pienenes. un jā, mums līdz pēdējam zvanam ir palikušas divas piektdienas, kas nozīmē to, ka skolas gals tuvojas ar arvien pieaugošu ātrumu, un man ir neredzēti liela negribēšana visu darīt, fū.

bet priekā.

9 komentāri:

Mint teica...

oo, jums pēdējais zvans, šķiet, ir agrāk kā mums.
Veiksmi visās tajās lietiņās, ko vēlies vēl paspēt izdarīt!

P.S. man dārzā ir tikai pieneņu lapas, un es, thank God, neredzēju sniegu.

charrlotte teica...

aw, paldies liels.
jā, nu bet Valmierā sniga. tāds slapjš un uzreiz kūstošs, bet still.

jā, mums ir 15.05. jums kad?

stikla gunita teica...

ja es būtu, jums nebūtu jāsaspiežas, jo man būtu 2 paklājiņi un 2 guļammaisi.

n. teica...

awww, sweetie. kisshugshaglove.

charrlotte teica...

nē, Gunit, mēs saspiestos, jo uz paklājiņiem jau gulēja Ginta, un viņai vienīgajai tas gods pienācās, mēs tā nospriedām.

suitie, Nor, kā gan citādāk.

Mint teica...

hmm, mums ir nedēļu vēlāk. Savā ziņā, jūsu variants ir pieņemamāks. Vairāk laika mācīties, un nav tā, ka viss tiek sabāzts galvās pēdējā naktī pirms eksāmena, un tad ierodās uz turieni uzrakstīt kaut ko, saputrojoties teju visās vietās...

man palaimējās sniegu nepiedzīvot, lai gan zinu, ka bija.

Anonīms teica...

ka līva saka...
NĒĒĒĒ!!!!!, šarlot vai tad tu nezini, zvans būs 22.04.!!!

charrlotte teica...

jā, tagad es zinu, bumbīt. tikai šodien uzzināju. bet stulbi pavisam, man galīgi nepatīk, es jau biju ierakstījusi plānotājā. !

Anonīms teica...

ka līva saka...
vai ne, es jau ar biju visu tur tā jauki atķeksējusi. ar par to atzīmju izlikšanas datumu, tas tgd ar jāmaina. aih.. kkāds galīgs čakars!.