trešdiena, 2009. gada 8. aprīlis

galīgi sajūsminoši. totāli!

labdien, sen caur pikseļiem nevērotie.
tātad, es esmu totālā sajūsmā, jo vakardien atgriezos, nē, nu jau aizvakardien atgriezos no LONDONAS, kas ir mana Vieta, manas Mājas un vispār tāda vieta, no kuras aizraujas elpa vairāku mēnešu garumā. paskat tik, atgriezos jau kādu brīdi atpakaļ, bet vēl dzīvoju tur.
tātad, biju kopā ar Marutinju, un trips bija izplānots jau pavisam sen un turklāt šausmīgi spontāni, vienkārši sēžot katrai savās mājās un skaipā čatojot paralēli ZPD taisīšanai. un iedomājieties, visskaļākie aplausi, mēs tiešām arī aizbraucām. skaisti.

šī ir bilde, kas simbolizē, mani londonu un Marutinju vienā. nu tā. tā, ka es tur esmu, tur ir Londoans landmarks UN Marutinjas pārliecinošā fotomāksla. no offence, of course, jo šis ir patiešām kas tāds, ko es nebūtu iedomājusies.


tātad, pirmajā dienā, kad aizbraucām, mēs devāmies uz viesnīcu (Hilton Hyde Park) un priecājāmies par šveicara Ruperta laipnību un lielo šķirbu starp zobiem un to, ka viesnīcas apkopēju sauc Aušra. mēs pieņēmām, ka tas ir vīrietis. pēc nogurdinoša gājiena pa modeļaģentūrām Marutinjas vajadzbām, pēc sex hair analīzes un meklēšanas (tajā dienā 14) mēs nonācām atpakaļ mājās.

#1
M. do I see a sex hair?
Ch. Where?
M. there, crossing the street.
Ch. definate;ly a sex hair!

#2
M. we should make friends here.
Ch. with sex hair.
M. definately


sestdien mēs staigājāmies, mēs iepirkāmies, mēs bijām parkā, kur bija kaut kāds sunīšu šovs (International Inky Day ietvaros laikam), tad mēs priecājāmies uz velna paraušanu, mēs staigājām līdz kāju sāpēm, tajā dienā 17 sex hair īpašnieku. man bija apelsīnauskari, ko iespējams aplūkot visur, kur viens sirds kāro paskatīties, kaut vai oranžajā portālā, bet es esmu pārliecināta, ka nevienam neradīsies interese, un tiem, kam radīsies, droši vien jau ir zināms viss par šiem auskariem. tātad, es par tiem saņēmu sajūsmu un komplimentus no veseliem PIECIEM britiem, divi pat bija vīrieši.

#1
Mr x. hey, are those real?
Ch. yeah, i made them.
Mr x. can I eat them?
Ch. no!
Mr x. you sure?
Ch. yeah, they're not tasty.
[viņš bija neķītra izskata vīrišķis]

#2
M. Obama. SarkOzy. Merkel. ---- it's like perdel!

svētdiena bija vispiepildītākā, (18 sex hair) kur mēs bijām soho,. mēs bijām Westminster, meš bijām Old City of London, mēs bijām Tauerā, mēs bijām kuģītī pa piesārņoto Temzu.. un bija vienkārši laimīgi. neaprakstāmi. vakarā aizgājām uz Hard Rock Cafe, kur pēc pusstundas stāvēšanas rindā uz ieeju mēs tikām iekšā, iepazināmies ar emerikāņiem Džonu un Dereku un smējāmies.
es gribu atpakaļ!

par paŗējām darbībiņām nav vērts sīkāk rakstīt, jo man jau šausmīgi apnika, turklāt būs galīgi nepatīkami lasīt. katrā gadījumā, atliek tikai pateikt "tižiū tižiū tižiū (es ceru, es pareizi uzrakstīju), nārn, čups, pļī, yē" un cerēt, ka tas viss atkārtosies pavisam drīz.


pacelsim glāzes par lieliskām pasaules vietām.

Nav komentāru: