ceturtdiena, 2009. gada 22. janvāris

I can make you ice cream

hei labdien, cienītie. šodien es visu dienu esmu mājās, jo man ir piemetušās šausmīgas galvassāpes. labi, šodien nav tik traki. traki bija vkaar, kad es gulēju no divpadsmitiem dienā līdz vienpadsmitiem vakarā ar īsiem tablešu pārtraukumiem. skaisti pavadīta diena, isn't it? un es netiku uz teātri un viņu es arī nesatiku, tas man liek iecirst nagus plaukstās un dusmoties uz sevi par to. bet ko darīt. gan jau kādreiz.
paskatieties, ko es atradu savā ēpastā. šī bilde ir no viena no mūsu burvīgajiem vakariem, ko pavadījām mēs visas četras (Līva, Elīna, Gunita un es), mūsu zelta četrotne, un mēs pavadījām lieliskā vietā. amēlijā. paldies kristīnei, kas man to vietu ieteica. kvalitāte drausmīga, lai arī bildēts ar līvas aifounu. ohwell, man likās, ka jābūt smukākai bildei, bet galīgi ne.
skatoties visu dienu SATC, man atkal ir SATC mūds. tāds raudulīgs to notikumu dēļ un tāds domīgs arī amzliet. piedrāšanas politika nedarbojas, jo nav nekā slikta, ko piedrāzt. vispār secinājums tāds, ka uz skolu jāiet, jo ehem, tad vienkārši prāts tiek aizņemts ar kaut ko citu, nevis tām domām, aks tāpat ir pārāk daudz.



un ziniet, kas vēl ir? man ļoti pietrūkst Gunitas. kas par to, ja es viņu tik bieži satieku, man viņas tik un tā pietrūkst. man gribētos, lai mums tādi vakari ir katru dienu, tādi, kur mēs smejamies par manis izstrādātajām stulbībām (liekas, ka pēdējoreiz mēs tā smējāmies, kad asalā mana bagete nokrita zemē kādas četras reizes). un vēl, man vispār gribas viņu visu laiku pie sevis. diezgan egoistiski, right? jā, rekur bildiņa no viņas foršā dzīvokļa, kur foršajā pirtī sakrautas foršās grāmatas (kas pats par sevi ir forši) un priekšplānā foršā pirts slotiņa. how forši is that???




bet jā. kaut kā gribējās šito visu uz āru izteikt. lai nav jātur sevī.

8 komentāri:

Anonims teica...

Par tiem vakariem - tas dikti atgādina kā mēs ar Metru bieži vien saejam kopā un arī darām visu ko un smejamies un mums gribas vienai otru paturēt. Jauki jau. Bet es viņu laikam redzu vēl retāk. :/

charrlotte teica...

ko tad, Gunitu?
hmjā. bet tomēr. ir tik forši, ka ir tādi cilvēki, ko negribas laist vaļā, lai tur vai kas.

stikla gunita teica...

cienītā, lūdzu piesūti man visas bildes no šīm abām dienām. tā ir pavēle!
mēs smejamies arī par manām stulbībām, es gan tās te neaigādināšu.
kas ir satc? apskaidro mani, no pasaules iepalikušo.

[saņurcījiens]

charrlotte teica...

sex and the city

[ņurcījiens pretī]

tur ir tikai trīs bildes, lieliskā. no pirtiņas. necik daudz jau nepaspēju sabildēt.

stikla gunita teica...

tik un tā. es gribu, gribu, gribu. esmu gribulītis - grabulītis.

charrlotte teica...

lūdzu nevajag lietot šo vārdu. nekādu gribulīšu.
šausmas.

aguita teica...

un foršajā pirtiņā ir sakrautās foršās agitas foršās grāmatas :) ui, bija sakrautas :)

charrlotte teica...

haha. bija sakrautas? kur palika. fuj.