trešdiena, 2008. gada 24. decembris

čukčukklišeja!

labvakar, lai gan ir jau nakts un nekāds labvakar te neder.
ir oficiāli iesākusies Ziemassvētku vakara diena, diena, ko visas pasaules kristieši atzīmē kā Mesijas piedzimšanas nakti, bet kas man izsaka tik šaušalīgi maz un, velns lai parauj, nenozīmē arī neko. drošvien, ka man būtu jākaunās par to, ka es nejūtu sevī pat ne mazāko dzirkstelīti no Bībeles prieka, bet man ir vienalga, skumji tikai,ka nav sajūtas. izčibējusi. bet vismaz bija, jā.
tad nu, lai vismaz kaut kā iekļautos pasaules trakajā izrotāsim-visu-iespējamo-ar-eglītēm-un-spuldzītēm-un-lampiņām-un-visu drudzī, es te ielieku šo te.

kas par to, ka tas ir miera simbols un nekādā veidā nesaistās ar svētkiem, un kas par to, ja tie ir priežu, nevis egļu zari? es priecāšos vienalga!
un miedziņš arī nenāk.


dear someone, priecīgus Ziemassvētkus!

4 komentāri:

stikla gunita teica...

es piesavinājos. buc

charrlotte teica...

nekas. droši drīkstēja.

Vanilla teica...

lai Tev galīgi jauki Ziemassvētki un daudz prieciņa! (:

charrlotte teica...

hei, paldies liels.
bet man gribētos zināt, kā Tu šo vietiņu atradi.