ceturtdiena, 2008. gada 11. decembris

two lovers, two lubes and a silver locket

hello dearies, man pietrūka sajūtas, ka kāds kādreiz ienāk un izlasa manu jaunāko smērējumu šitente. nekā pārāk jauna jau man nav, tikai kārtējais dienas apkopojums, dienas grēksūdze, tā teikt.
vakar atkal biju uz teātri. lieliska kompānija, cienītie, patiešām. meitenes, man jūs baigi patīkat. un ar jums sanāk vieglāk baudīt. jā.
ja uz izrādi iet otro reizi, tad ir kaut kā pavisam citādi. jau sāk uztvert to, cik jauki tēli izskatās kopā, cik labi Rēzija nospēlēja un cik lieliski Ķesteris bija iedziļinājies savā krustvārdu mīklā. un pašas lugas gaitu es kaut kā tik dzīvi neuztvēru. oh well. tāpat man patika. un ir jauki, ka teātrī par brīvu var dabūt salvetes.
šovakar man jāpabeidz mans zpd. un iet visai labi, patiešām. ir patīkami meklēt piemērus, ir jauki domāt, kā labāk izskaidrot mikrotēlu nozīmi dzejoļos un tā. jauki!

bet pa dienu man bija kaut kāda pavisam dīvaina jušana. ķermenis nebija priecīgs nemaz. nu, nebija jau arī tā, ka es jutos slikti vai man kas sāpēja. bija vienkārši nekādi. bet iekšiene man bija sajūsmā. un tad es jutos kā tādā kastītē, kad sajūsma iespiesta un grib ārā.

vai nav jocīgi, ka ar Sukri komunicējam biežāk nekā tad, ja viņa ir rīgā? tagad vismaz divas vēstules dienā, turklāt garas. mēs taču parasti sarakstoties esam lakoniskas.
cik iedvesmojoši vispār.

„Klaidone sirds, tev vēl kas ko teikt?
Jā : rensteles čalo. Melns strazds svilpo zarā,
Man liekas, ka sēru laiks jāizbeidz.”
(„Vieglprātīgā sirds”)

vai ne?
-------------
man sasodīti patīk, kā alumīnija bļodā izskatās tās mazās, krāsainās cukura bumbiņas.
turklāt tikko mani vājprātīgi sapriecināja kāds telefona zvans. VAI NAV FORŠI KO?

8 komentāri:

stikla gunita teica...

ir forši.
prieciņš. aizčāpoja kādreiz vēl?

charrlotte teica...

noteikti!
tikai tad Tu izvēlies izrādi. kā man patīk turienes noskaņa.

šorīt no rīta trolejbusā atkal redzēju to edgaru vai kāviņsauc no taviem pazīstamajiem. to tur, ko toreiz Undīnē satikām.

stikla gunita teica...

labi. varbūt pamēģināsim arī citus teātrus?
jā, Egdars.

charrlotte teica...

apmeklēsim visu, kas ienāk prātā..




ja naudiņas pietiks.

Anonīms teica...

ekonomiskā krīze, ko? hehe ;))
livvaa

charrlotte teica...

nu bet labrīt. hihi.

pati nejūti?

stikla gunita teica...

nebūtu tā maroka, tad galīgi nejustos. ir tāds dīvains laiks sācies, ka visu laiku man ir nauda, un ja nav, tad atkal uzrodas. patīkami. ja vien nebūtu jātaupa.

charrlotte teica...

vai, cik tev ir labi, jaukā.