sestdiena, 2008. gada 27. decembris

pusnakts noskaņas

braucot atpakaļ šodien no mana spontānā tripa uz igaunijas jaukiņo galvaspilsētu Tallinu, sapratu, ka man gribas uzbliezt kaut ko šite. un tad es nonācu pie domas - kāpēc es fkn vispār rakstu? taču nav iemesla, patiesībā nevienam nebūtu jāzina, kā es jutos, darot to, vai nedarot šito vai ēdot vēlturcituko. hmm? un secinājums - es gluži vienkārši gribu ar kādu pārsproest savus piedzīvojumus un pieredzējumus. šausmīgi patiesībā, un man nav neviena, ar ko to darīt, tāpēc es to pierakstu, lai to varētu izlasīt visi, kam nav slinkums. nē, tiešām. blogot ir bezjēdzīgi, bet diezgan patīkami. un interesanti.
ziemassvētki cauri, šodien ap septiņiem ierados mājās, ar visu sirdi cerēju, ka izdosies vēl šodien kautkur aiziet, un izdevās arī. bijām ar Sukri uz filmu. prieks, ka vēl tomēr ražo tādas, komēdijas, kuras liek smieties, jo ir asprātīgas, nevis skumji pasmaidīt par to, cik nožēlojami ir sanācis.
kad pārnācu mājās otrreiz, mani sagaidīja Ziemassvētku sajūta. es sevi galīgi neizprotu. pēc 18ā novembra selebreišoniem man viss bija kā nākas, es pat būtu bijusi gatava pušķot eglīti, bet tad, kad tas arī bija jādara, man negribējās, un es darīju to ar piespiešanos. un tad, kad eglīte jau savu neilgo Ziemassvētku mūžiņu ir nokalpojusi, man uzrodas mistiskais fīlings. loģikas nav, patiešām.
jā, bet Tallina nudien ir silta pilsēta. tāda patiešām. karstvīns ir labs tur, tur ir glīta egle, burvīga vecpilsēta, un vispār jābrauc biežāk. sen nebiju bijusi viesnīcā (ja padomā labi, es NEKAD neesmu bijusi viesnīcā, kur gaiteņos ir paklājs ar dzeltenu ķieģeļu rakstu. kā Burvī no Ozas zemes)

ja nu es par to ierunājos - es gribētu būt Dorotija, kam līdzi ir suns (manā gadījumā - kaķīts), kas pa ceļam satiek interesantas būtnes un dodas piepildīt savu karstāko vēlēšanos. tikai es nezinātu, ko vēlēties. jo viss, kas man liekas pievilcīgs, dzīvē patiesībā nemaz tāds nav, vismaz nav pievilcīgs tik lielā mērā, kā man likās.
starp citu, ja jūs zinat, ko jūs viskarstāk gribētu, dodiet ziņu. es palīdzēšu pie tā tikt. PATIEŠĀM.



nu, varbūt.

5 komentāri:

Slim teica...

Tallina pavisam noteikti ir īstā vieta uz kuru doties ziemā, tam es piekrītu :)

Slim teica...

Jūs, jaunkundz, man sapnī rādījāties o_O

charrlotte teica...

njā. tur tīri jauki. un sen nebija būts.
oooh, ko es darīju,m?

Slim teica...

Zvaniiji un runāji angļu mēlē =D Kādu dienu pastaastiishu tuvaak =D

charrlotte teica...

ohō, cik neinteresanti.
*saķiķinās*

es gan sapņoju par peldēšanas sacensībām, kas notika manas vecās vasarnīcas dārzā.