trešdiena, 2008. gada 3. decembris

jauki jauki jaukī!

tas ir citāts no manas tikko apmeklētās izrādes.
"Lodes pār Brodveju", Dailes teātris, režisors Dž. Dž. Džilindžers.
lieliski! sen nebiju tā nosmējusies, un pavisam sen neesmu bijusi tādā sajūsmā. vispār šī diena pamatīgi izdevusies, noskaņojums ir pavisam enerģisks, tāds ļoti ļoti.
diena iesākās ar to, ka es nenokavēju skolu, lai gan trešdienās parasti nokavēju. kontroldarbs, segoļa, kuras laikā muļķojāmies uz velna paraušanu, tad divas angļvalodas, kas nenotika. to laiku pavadījām Tunelī, liels paldies tiem, kas tur bija un ar ko kopā mēs pavadījām tik jaukas divas stundas. mēs apzīmējām sienu (nu labi - Nora un Miks bija tie, kas zīmēja, es tikai izpaudos rakstiski. cik sūdīgi gan ir, ka es neprotu skaisti zīmēt!) un dziedājām līdzi bītliem, kas gan nebija oriģinālajā izpildījumā, bet gan filmas skaņu celiņa veidā. un tās divas klases, kas bija mums kaimiņos, noteikti izbaudīja izteikti muzikālu stundu.
rīt, dārgie, es centīšos paņemt līdzi fotoaparātu! lai visiem prieks. sen nav viņš ticis laists darbā.
un vēl es ar katru dienu spēcīgāk saprotu, ka pēdējais manas dzīves normālais skolas semestris iet uz beigām pavisam ātri. nākamais aizies zibensātrumā, zpd jātaisa taču! un tad viss. varbūt arī, ka man būs skumji, bet matus es tik un tā griezīšu nost.
atkal par to izrādi. es nevaru vien beigt sajūsmināties! cik brīnišķīgs un izteiksmīgs aktieru sniegums, Rēzija un ķesteris vispār ir pērles, viņi ir neizsakāmi izcili aktieri. un ķesteris.. es kaut kā nespēju nemaz izpausties par to, cik trakoti patīkams viņš man šķiet. auč.
---------------------
-mēsls.
-ko jūs teicāt?
-mēsls, es teicu!
-kā jūs iedrošināties, tā taču ir mākslinieciska vērtība!
-māksliniecisks suņa sūds.
-bet šeit ir par cilvēku jūtām, emocijām, viņu dzīvi!
-kādām vēl jūtām..
-ko tu vispār saproti no jūtām, dirsa!
____________________
šausmas, cik baudāmi.

3 komentāri:

stikla gunita teica...

zini, darbošanās tunelī var traucēt mācīties angļu val.

charrlotte teica...

jā, mēs tā nopratām. bet nopratām tikai tad, kad ālēšanās bija daudzmaz beigusies. un ja arī mēs traucējām, tad viņiem bija muzikāla stunda.

stikla gunita teica...

reiz mēs rakstījām kd. un elīna izdomāja urbt.