sestdiena, 2008. gada 20. decembris

atmiņkrāvums. treniņlaiki

es iepriekšējā virtuālajā komentāru sarakstē ar Noru izteicos, ka ielikšu šo te viņai par prieku. tad nu es lieku! priecājieties, ja spējat, lai gan es nespēju saprast, par ko gan te būtu jāpriecājas.

lūk tā. ar šo es iesāku. jo šeit ir pavisam bikses UN pavisam nost. tālūk.

šī ir visnesenākā. tāda pavisam no šī gada oktobra. otrā bilde par biksesnost tēmu!


toties šī ir izplūdusi. bet puncis tāpat redzams, turklāt arī nav viņš tik tāds kā izskatās, hihihi.

nuja. šī ir visnotaļ slavena bilde. jo šeit viss izskatās baigi glīti UN GALĪGI NE TĀ, KĀ PATIESĪBĀ.

tātad, rekur ir manas kājiņas. gandrīz kailas. sen. bet laikam vasara 2005, ja nemaldos. vēl kautkad tad.


vai, kādas atmiņas. es sasodīti gribu vasaru atkal. tādu, kas būtu kā mikslis no visām šīm lieliskajām vasarām, kas mani [un mūs visus] piemeklējušas.
nāciet, iesim kādā rotaļā par godu vasarām

8 komentāri:

Slim teica...

Interesanta galerija =D

n. teica...

Ja man būtu ar ko, es sistu kulakā. rrawr.
Ma patīk 1. un man pastīk tā ar vēderiņu.
Tās pēdējās kājas man nepatīk - nekad neesmu spējusi saprast,kas seksīgs var būt kājās. Man nepatīk kājas kā tādas - mums tadu varētu arī nebūt.

charrlotte teica...

Noriņ, es centos, spešialī fōr jū.

nu kājas kā kājas. man neitrāli, bet nu tajā bildiņā vienkārši izskatās tā īpaši. vienīgā bilde ar kājām.

Edgar, nesmejies, man te tāda kā noruna bija.

stikla gunita teica...

man gan patīk kājas! brīnos kā šāda bilde vēl nav manā kāju galerijā.

Anonīms teica...

hēi, es redzu daudz manis fočētas bildes... ehh, kā pietrūkst. :/


(Māra)

charrlotte teica...

Gunit, drīksti droši nozagt. ja tev patīk, liec kaut vai kādā grāmatā par grāmatzīmi.

Mār, nu bet kā gan citādāk. ja nemaldos, liekas, ka visas ir Tevis fočētas. jo neviens cits mani izģērbjamies īsti nebildē.

n. teica...

Ja Tu, smukā, būtu izģēŗbuies man kātbūtnē (ārpus skolas sporta garderobes), es Tevi tā izbildētu, ka maz neliekas.
Man ir tāds nejuks ieradums. also.

charrlotte teica...

nu tad jau kādreiz jāsamēģina, jā. starp citu, toreiz, kad bikses vilkām nost GC, neviens mūs nebildēja. bet varbūt vajadzēja, hihi.