piektdiena, 2008. gada 5. decembris

fuck with the stars




labdien, dārgie lasītāji. šodien atkla nekā īsti anv ko teikt, vienkārši vēlējos izpausties par vakardienu, kas vispār bija vienai baigi sajūsminoša diena. trešdien vkarā biju uz izrādi, jau lasījāt, un sajūsma manī vēl aizvien burbuļo. es nepārtraukti skolā sasmejos, atceroties kaut ko no tās. un arī pārējo no dzīves šī sajūsma liek uztvert ar smiekliņu.
piemēram, vkaar mēs sēdējām tunelī un priecājāmies, tika augšām celta dziesma (aaaaaaaaaaaaaaaaa, pupi) un mums bija jauki. bildiņās Nora un mēs abas ar Noru.
ziniet, ja kāds cilvēks man ir apriebies, tad pietiek ar piecām dienām, kad atkal viss ir kārtībā un nekādu problēmu vairs nav. un mēs varam ēst piparkūkas ar šampanieti un visi būs traki laimīgi, jā.
jancīgā situācija, kas pašlaik virmo man apkārt, tagad ir mazliet noslīdējusi pa jancīguma skalu uz leju, bet tā vai citādi, tā ir un paliek, un prom nekur nebēk. sasodīts, un tā jau vairāk kā gadu!
es gaidu Ziemasvētkus. Ziemassvētku balli. šogd to gaidu citu iemeslu dēļ nekā pagājšgad, bet tomēr - es gribu, amn pat būs tur ko darīt un jā. sajūta ir pareizā.
------------------------------------
-just do whatever you want!
-I wanna learn from my teacher.
-besides that! freddy, what would you like to do?
-I dunno.. burn stuff.

11 comments:

stikla gunita teica...

iesi?

charrlotte teica...

iešu gan, man jāiet. es būšu viens no oficiālajiem fotogrāfiem. un iešu tikai tāpēc. jo citādāk man būtu jāmeklē kavalieris, kas būtu ar mieru nākt man līdzi, jo es pazīstu veselu kaudzi tādu, aks nenāktu. tik jauki. uz balli kā uz darbu.

n. teica...

Šarlot, es būšu tava kavaliere-klaviere. :*
bučas.
un es tiešām izskatos pēc dorkīga vīrieša. bļē. jānoskujas.

charrlotte teica...

n., esmu gatava, valērij-varēlij.

bet pēc smuka vīrieša vismas. ja es izskatos pēc vīrieša, tad pēc neglīteņa.

stikla gunita teica...

ak jā. pazīstamie vīriešu kārtas pārstāvji ir visai neaktīvi. laikam arī nedošos. nemaz negribu sākt stresot par jaunas kleitas nepieciešamību.

charrlotte teica...

bet padomā, cik jauki būtu paskatīties vien uz viņiem. turklāt kleitu es veiksmīgi atradu, un viss ir smieklīgi jauki.

n. teica...

Es varetu nevilkt kleitu. Es varētu nevilkt neko.

stikla gunita teica...

blondā lēdija tevi neielaistu.
tjā. bet pat ja kleita atrodas, tad negribēsies tu vienai ganīties.

charrlotte teica...

ja Nora nevilks kleitu, viņa tāpat būs klaviere.

Gunit, jaukā - nu vispār jau es pagājšgad ganījos viena. jā, nebija tik forši, bet iztikt varēja. apdomā labi, vai nevēlies.

stikla gunita teica...

Šarlot, mīļā. tu nebiji 1. tur bija lērums tavas klases meiteņu, nu kaut vai Maruta. mūsējās jau dosies tikai pa pāriem.
tā kā domāju, ka labāks variants tajā vakarā būtu piedzerties. pagāšgad arī tā sanāca. nu pēc tam Gaujā vakartērpos.

charrlotte teica...

eu, Gunit, mums tas jāizdara. zini, cik a'tri mums abām kopā tas notiek..

nunē, es biju viena kā viena bez pavadoņa. ā, laikam vēl Līva bija. 'bet nu itkā viena, jā.