piektdiena, 2008. gada 19. decembris

farewell the ashtray girl



nē, tās nav enkādas atvadas. vienkārši trolejbusā domāju par radošo izpaušanos, kas patiesībā ir manu izjūtu pārstāsts.
vakar bija balle. pa dienu ietusēju mājās, sadarīju visu, kas bija ieplānots, un priecājos. uz skolu devos jau uz pieciem, lai var pasēdēt tunelī, savest kārtībā mūsu fotostrūrīti un smieties par valdošo eksaitmentu.
bet viss sagāja galīgi grieiz. man nebija paredzēta vieta tur pašā priekšā, tāpēc man nācās skraidīt pa zāli un bildēt visu, pat kurpes bija jānomaina, lai es varu ātri pakustēties un lai neskan tik traki. bildēšana visā visumā izdevās normāli, tikai sadega gaismojums, bet tas nekas. atpūtinājām, un viss atkal strādāja. balles laikā sanača mazlietiņ padejot, mazlietiņ parunāties, mazlietiņ pasmieties.
un afterballe. jauki vispār. jūs man abi patīkat, dārgie. un ventiņu akcents mani gāž nost no kājām. lai gan varbūt tas tāpēc, ka biju mazliet piedzērusies, hah.
"es nav redzējs" un tamlīdzīgi jaukumi izskanēja.
mājupceļš izvērtās drausmīgs. fuj. braucu ar trim trolejbusiem, jo braucoša transporta līdzekļa kustības manī izraisīja spēcīgu vēlmi atbrīvoties no kuņģa satura, un, lai tas nenotiktu, es steidzos ārā ieelpot svaigu gaisu.
šodien uz baseinu, man tik traki ir prieks atrasties Gunitas sabiedrībā, ka es vai kūstu. man aptīk ar viņu kopā staigāties, man patīk ar viņu kopā iedzert karstvīnu, MAN PATĪK.
njā, šādi šos vārdus (ar lielajiem burtiem) nebiju lietojusi sen sen. bet toreiz viss bija labi. tad jau laikm arī tagad viss ir labi.
es gribu uzrakstīt dzejoli par godu rītdienai.

es ļaudis satiku, kam dzīve bij kā dzeja
bet tiem vēl nebij piemineklis celts.


ak jā, šodien mājupceļā es nokritu, sasitos, sasitu galvu, un esmu apdullusi.
vienalga priekā.

9 komentāri:

n. teica...

Pldies, ka publicē bildi, kura es atrodos ar nolaistām (zeķ)biksēm.
You caught me with my tights down. bļ.


Un jā, bija jautri. Ventiņu akcents ir vnk orgasmic. :d Tas gan. :>

charrlotte teica...

bet tu tur esi forša. es varu arī kādu bildi publicēt, kur es esmu ar nolaistām biksēm. GRIBI?

n. teica...

Nē, vēl labāk - es gribu fototapeti ar Tevi bez biksēm un ar kleitu pāri galvai.
/ņirdz kā hiēna/

charrlotte teica...

es Tev iekniebšu.
bet bildiņu, kur es izģērbjos, es ielikšu gan.

daudz. no daudziem laikiem.
liquid sex.

n. teica...

Kur Tu man iekniebsi?
/ķiķine, BĻĒĒ, kā ķiķina/

nu davi, davai, džāra!

stikla gunita teica...

nora ir tik lieliska nelabā skolotāja.

n. teica...

Gunit, mazā, kā to būtu saprast???

charrlotte teica...

zinkur es Noriņai iekniebšu?

plaušā.
lūk tā
*proud*


Gunit, ja arī Nora ir skolotāja, tad tikai nūģīgā.
bet mums viņa tāpat patīk.

stikla gunita teica...

nu pēc 1. bildes nevienu citu salīdzinājumu nevaru iztēloties.