pirmdiena, 2008. gada 8. decembris

daudz laimes, māt

sestdien kopā ar mammu, skolotāju un Kristapu biju aizšāvusi uz Brakiem, kur man bija domrakstu konkursa par Blaumani apbalvošana. esmu ieguvusi atzinību, un balvā man nāca grāmata, kur publicēti pagājušā gada konkursa uzvarētāju darbi 9mans darbs būs nākamgad grāmatā) un grāmata par Teiču rezervāta putniem. PAR PUTNIEM!!! atzinība man ir tāpēc, ka es rakstīju savas domas, nevis atsaucos uz gudru literatūrzinātnieku domām un slavinājumiem par Blaumani. jā, viņš ir izcils, taču neuzskatu, ka man tagad vajadzēja uzrakstīt tik garu slavinājumu par viņu, lietojos Līvijas Volkovas izteicienus. phē. manas domas ir manas domas, un manu citātu nolasīja kā labāko piemēru no tiem darbiem. bet jā. pa druskai apmierināta, pa druskai ne. oh well



tātad, mammai vakar bija dzimšansdiena, daudz laimes, glutiņ, tāpēc mums te bija pieaugušo tusiņš. bija tik labi, ka es pat nebiju iedomājusies, ka varētu būt TIK labi. daudz cilvēku, viens vājprātīgi neciešmas bērns, kurš spiedza un SPIEDZA, visādas sarunas un pāri visam smiekli. vakars noslēdzās ar mēmā šova spēlēšanu, kurā figurēja tādi vārdi kā "sekularizācija", "auto dafe", "sesks visumā" un pat "pīļknābja ikdienas vakariņas". es godavārds smējos vai līdz krampjiem, kad Janeks rādīja to sesku visumā. aih.
bet pienācis nu ir tas brīdis, kad es pieaugušo (sevi es vēl neuzskatu par pieaugušu, diespasarg) kompānijā sajutos kā pa īstam savējā. tas gan bija dīvaini. kad kāds ierosināja uzstellēt ūdenspīpi, es ar prieku to izdarīju, un pārējie secināja, ka es laikam esmu vispieredzējušākā persona ūdenspīpju lietās. te rina jau bija par dūmiem, cik tie kupli, cik koši jāvelk un tamlīdzīgi.
tā nu mēs tur sēdējām aplītī ap manu Herbiju (pīpīti) un runājāmies. kad saruna aizgāja par narkotikām, un katrs stāstīja, ko ir pamēģinājis, man niezēja mēle, jo diemžēl tā tomēr nebija tāda kompānija, kurā par to var tik atklāti runāt kā, piemēram, ar patiešām manējiem cilvēkiem.
bet mēs notusējāmies līdz rītam, mamma pat uz skolu neļāva man iet, un tā nu es likos uz auss un nogulēju līdz vieniem. pavisam jauki.
tagad es jūtos galīgi labi, kaut kādā sajūtu līmenī nonākusi, kad ir iedvesma darīt to, kas jāizdara, piemēram, visādi darbi skolai un tamlīdzīgas lietas, ko es jau sen plānoju. un arī visādas sarunas notiek, kas manī rada tādu kā gaišumu. ne tikai ar mammas kolēģiem, bet arī ar visādiem manējiem.
-----------
-bet es tev esmu tik laba, es ļauju tev neiet uz skolu, ļauju dzert un pīpēt un par to vēl pienesu brokastis gultā. nu kuram vēl ir tāda mamma, ko?

8 komentāri:

n. teica...

Ak, velns, tā nu tiešām ir sapņu mamma. :)
Un labi, ka tev tā mēle nenoniezēja, jo mēs tevi varētu tad iet apmeklēt narkoloģijas centra noteikti.

charrlotte teica...

nu savā ziņā jā. dažreiz viņa ir tāda sapņīga, jā. un vēl piedevām bieži ir prom.

nujā, ja man būtu noniezējusi mēle, tad es noteikti būtu pateikusi, ka "jā, es arī gribētu pamēģināt šādas tādas lietiņas, un to darīšu kopā ar N., un vispār ir jau viss sarunāt, manta gandrīz vai kabatā, maksāja tikuntik un dabūjām turuntur."

smiekliņš.

Anonīms teica...

forša mamma.
neteikšu, ka arī tādu gribu, jo mana arī ir forša, pats zeltiņš.
bet katram jau sava māte labākā.

k.

charrlotte teica...

Tava ir šausmīgi jauka, jā.
cik brīnišķīgi, ka viņas mums tādas ir, vai ne, K?

n. teica...

Es varētu pardēvēt par Ģ., lai Tev te veidojas alfabēts vesels.
/ķiķina/
Nu Ģ, kā Ģedimins.

n. teica...

ĀĀĀĀĀā, un Šarlot, dārgā, es uzkomponēju mūsu duetam jaunu dziesmu. Šaucās "Brūnvālīte, akmeņlauzīte".
Sastāv no diviem vardiem (nē, ne jau nu 'pis nauhj' vai 'apēd redīsu') un īpaša dance-move. Rīt parādīšu.

stikla gunita teica...

nosiekalojos uz tādām glāzēm veikalā, bēt nolēmu atstāt slienāšanas līmenī uzraksta dēļ.
un vēl burbuļpūšamais ir varen šarlotīga lieta.

charrlotte teica...

gunit - njā, burbuļpūšamais ir šarlotīgs, bet manējais tapa iznīcināts vakarnakt. kāds izgāza un baibai. tās glāzes mammai uzdāvināja. diezgan jaukas vispār. un uzraksts iet nost.

N. - ģedimins ir drebulīgs vārds. tāds, kas izraisa drebuļus. bet nekas, mūsu muzikālais projekts pilos auļos darbojas. kas par to, ja Tu esi gandrīz vai vienīgā, kas to virza un stumda uz priekšu.

P.S. mammai patika "pupi"