otrdiena, 2008. gada 16. decembris

chemical appeal

šodien ir viss pavisam jauki. gulēšana traki lai iespaido, jaukie cilvēki! un vispār ir labi. jā, IR.
skolā sarkanā diena, kad jānes kārumi. izrādās, tā paciņa, kas bija domāta pensionāriem, vēl netiek sūtīta uz to vietu, tāpēc visi manderīni tiek pakļauti sapelēšanas riskam. šī iemesla dēļ mēs tos aprijām. jauki!
tās divas filmas stundu laikā tiešām nogurdināja. tik ļoti, ka nācās pat iegādāties kafiju, lai neiesnaustos. man ļoti gribas uz Parīzi, man patīk frančvaloda, un Gunita šodien izteica komplimentu, ka man ļoti labi sanāk mūsu lugas kaķu gaita. prieciņš! es tagad sāku vēl vairāk pie tās piedomāt.
mani šausmīgi sasildīja tas, ko izlasīju šodien.
zinājāt, ka neilgi pēc Otrā Pasaules kara, kad Sabiedrotie uzsāka vērienīgu Rietumberlīnes glābšanas operāciju (pārtikas un medikamentu apgādi utt.), tad kāds amerikāņu ģenerālis apsolīja dažiem bērniem no lidmašīnas nomest konfektes. viņš paņēma rozīnes šokolādē un sasēja tās katru paciņu kopā ar trim kabatlakatiņiem. dienā tika nomesti 6000 šādi izpletnīši.
JŪS VIASPĀR SAPROTAT, CIK TAS BIJA JAUKI? kad konfektes krīt no gaisa.
es tūliņ aptaisīšos, cik mīļi un silti tas man lika justies.
-
šarlote iegāja gulēt. nejauši. nogulēja divas stundas.
_____________
es mazlietiņ paspēlēšos.
*Mani sauc Šarlote
*mani sauc Maruta
*mani sauc elīna
*mani sauc Līva
*mani sauc Miks

un Google tulkojums.
*Mon nom est Charlotte
*Appelez-moi Ada
*Mon nom est Peter
*Appelez-moi Santa
*Pourquoi appelez-moi


tas iet tieši no Google translate, kas ir kļuvis par madam Ruķeres ekvivalentu svešvalodās.
priekā!

9 komentāri:

Anonīms teica...

Candy Bomber.
par šito es vienreiz dzirdēju. un tas, jā, ir kaut kas patiešām neaprakstāms.

stikla gunita teica...

tu esi tik ārprātīgi forša. labi, bēgu prom no datora, lai man nesāktu atkal par grīdām stāstīt.

charrlotte teica...

K (es spriežu, ka tā esi tu, bet tikai spriežu), jā, bet vai tas nav jauki? es nevaru. rozīņbumbas.

Gunitt, Tu pati. par grīdām?
man ir smieklīgs google translate stāsts par grīdām.

Slim teica...

Par konfektēm no gaisa - interesanti :)

stikla gunita teica...

nē, lai gūglis sāktu stāstīt par grīdām, tam jābūt kam īpašam, bet mammītes izpildījumā tas ir zāģis.

charrlotte teica...

edgar. nu bet padomā. kāda gan būtu mūsu dzīve, ja no gaisa lidotu saldumi.


Gunitt - vispār es Tevi saprotu. man ir tas pats ar puķu apliešanu un nuadas tērēšanu (es neko no tā nedaru. ne leju puķes, ne tērēju naudu. bet tāpēc jau, manuprāt, dusmoties nevajag)

stikla gunita teica...

dusmoties par to, ka netērē naudu?! par to jau vajadzētu priecāties. jeb pārpratu?

charrlotte teica...

nē, viņa dusmojas par to, ka es neleju puķes un tērēju naudu. ebt es netērēju.
ai, ģimeneē dzīvot tomēr ir sarežģīti, pat tādai kā man, kas mēģina no visas sirds ievērto citu vēlmes.

stikla gunita teica...

jā, ir gan. šausmonīgi traki tas ir.