svētdiena, 2008. gada 7. septembris

sūnu spilventiņš

hēi, kādu brīdi neesmu izmantojusi savu nepārspējamo interneta nepersonisko dienasgrāmatu.
man ir kaudzēm jaunu iespaidu, bet šo bloga entry nemaz netaisos rakstīt garu, jo tad gluži vienkārši neviens to nelasīs. un man ir nejauki, apzinoties, ka manu izprātoto tiešām neviens neizlasa.
jā, naktis nomodā visnotaļ ir foršas, ja blakus ir pareizie cilvēki (man bija pat vairāk kā pareizais cilvēks) UN, ja ir iespēja pēc tam izgulēties un nejusties kā no miskastes izvilktai. but that's not the point. man vienalga patika tā nakts, kas bija veltīta Austrai Skujiņai, zinātāji sapratīs, kāpēc viņa man ir tik traki īpaša un, es ceru, neveltīs man tik šausmīgus nesapratnes pilnus skatienus.

nujā, vēl kas. tātad vakar es atkal atrados ab dambī, tā vieta ir vienkārši debesis, es pat nespēju nemaz attēlot cik ļoti. man šodien pa prātu šaudījās domas par romanci un romantiku, to, ar ko tās atšķiras, un to, vai man tās vajag.
reku mani laika gaitā mainījušies uzskati par romantiku/romanci, izteikti pēc iespējas īsāk
#1 it's true, romance is dead, I shot it in the chest, then in the head
#2 romantika ir traki forša, ja par to sapņo, bet dzīvē tāds blurkš vien sanāk
#3 I'm a sucker for romance [es rakstītu latviski, bet kā gan tas izskatītos - es esmu romantikas sūkātāja vai? muļķīgi]

ai, [lamuvārds], romantika. tā ir vairāk piepildījums vai tāds kā līdzeklis noslēpt kautko? vai kas? fuj, es nekad neesmu mācējusi filozofēt. tāpēc, lai šis bloga entrijs neizskatītos bezjēdzīgi tukšs, es ievietošu tādu kā anketu, ko es reiz aizpildīju. droši drīkst nozagt, tikai tad brīdiniet mani, es priecāšos redzēt, kā jūs to esat aizpildījuši. here goes

If I were a month, I would be: June
If I were a day or a week, I would be: Saturday
If I were a planet, I would be: Moon. does that count?
If I were a sea animal, I would be: a penguin. which is not quite a see animal. oh well.
If I were a direction, I would be: straight to the point. not
If I were a piece of furniture, I would be: a bookshelf
If I were a liquid, I would be: champagne - sparkling, expensive, soo fucking good to drink and addictive.
If I were a stone, I would be: emerald. just because of the colour.
If I were a tree, I would be: a pine tree.
If I were a bird, I would be: a sparrow
If I were a flower or plant, I would be: a daisy
If I were a kind of weather, I would be: rain
If I were a mythical creature, I would be: a fairy
If I were a musical instrument, I would be: drums
If I were an animal, I would be: a cat
If I were a color, I would be: GREEN
If I were an emotion, I would be: pleasure
If I were a vegetable, I would be: a cucumber
If I were a sound, I would be: heartbeats. or the sound of a waterfall
If I were an element, I would be: air
If I were a car, I would be: VW baby window '66
If I were a song, I would be: laura marling - new romantic
If I were some kind of food, I would be: chocolate
If I were a place, I would be: London
If I were a taste, I would be: sweet/sour
If I were a body part, I would be: hips
If I were a subject in school, I would be: literature
If I were a cartoon character, I would be: daria?
If I were a number, I would be: 3
If I were an item of clothing, I would be: underwear
If I were a piece of jewelry, I would be: a necklace. more like a locket
If I were another article of clothing, it would be: sneakers

9 komentāri:

stikla gunita teica...

tu mani ar Austras nakti arī rosināji darīt ko muļķīgu(??). gribas ar visu sirdi. tikai laikam līdz manai sirdij nekas tāds vēl nav nokļuvis. vai tas nozīmē, ka esmu tukša?
esot ar tevi, lasot tavus tekstus, man šķiet, ka esmu tukšāka(čaukstoši gaisīgāka) par to, kā parasti jūtos.

charrlotte teica...

kā, tukšāka, kas tās par muļķībām?
Tu esi piepildīta, lieliska, gaiša un visādi citādi mīlama, un par to es Tevi mīlu.

et kāpēc tā?
ož pēc pamatīgas dzīvās sarunas.
tikai es nesaprotu, kā gan mani teksti varētu spēt likt Tev justies čaukstoši gaisīgākai?

stikla gunita teica...

nu lai cik pilna arī būtu, laikam ir daļas, ka nepildās. līdzīgi kā bērnībā ar gardāko ēdienu vēdera kambarīšiem.
laikam neticu tai mīlestībai.
nu tā, ka atkal atsauc atmiņā cik tu lieliska un visādām lietām piepildīta esi. nē, tas ikdienā tāpat neaizmirstas. tik maliņā nobīdās.
laikam neesmu spējīga garai, dzīvajai sarunai. tad parasti sāk asarot acis un vairs neko nespēju citu pateikt kā viss ok. laikam neesmu gatava runāt un būt dziļākai.

charrlotte teica...

vispār par to acu asarošanu es varu piekrist, tā ir arī man, zinkā.
bet tikai dievadēļ nevajag par mani domāt pārāk augstu, jo tā nemaz nav. es pati sevi pazīstu mazliet un zinu, ka cilvēkiem es šķietu esam druscīt citādāka nekā es iekšēji.

stikla gunita teica...

zini, man arī kaut kā gribas apgalvot, ka tevi mazliet pazīstu. un brīnos, kā tu vari neticēt, ja tev tik daudzi un pilnīgi nesaistīti cilvēki stāsta, ka esi lieliska. tu taču nedomā, ka mēs/viņi melo?
lai gan varbūt mazliet labi. tev nebūs čuras galvā.

charrlotte teica...

man nebūšot čuru galvā? es tā ceru, padomā, cik gan tas būtu nejauki.
jā, Tu mani pazīsti diezgan labi, varbūt pat labāk nekā es sevi pašu, bet tomēr.
kompleksi valda pār pasauli. nejauki pēc velna.

un Tu taču man nemelo. es tā ļoti ļoti ceru.

stikla gunita teica...

nez. noteikti, ka nepazīstu gan. taču ceru, ka kaut cik.
melli kā velli un lipīgi kā mīkla.
nemeloju gan. c'est promis.

Slim teica...

Why hips, not lips ?

charrlotte teica...

couse my hips are prettier than my lips.
that's that.